Wendy Sartory Link Supervisor of Elections Palm Beach County Wendy Sartory Link Supervisor of Elections Palm Beach County Wendy Sartory Link Supervisor of Elections Palm Beach County
Alison
/ Categories: 2019

NOTICE -VOTE-BY-MAIL PROCESSING AND MEETING OF CANVASSING BOARD WEEK OF MARCH 16

Palm Beach County Supervisor of Elections

Notice of Vote-by-Mail Processing and Meeting of Canvassing Board

Palm Beach County Supervisor of Elections, Wendy Sartory Link, hereby publicly notices the opening and processing of Vote-by-Mail Ballots for the March 17, 2020 Presidential Preference Primary and General Municipal Elections. A representative of the Canvassing Board will be present during opening and processing, Monday, March 16, 2020, if necessary, and Tuesday, March 17, 2020. Opening, tabulation and duplication of Vote-by-Mail ballots will begin at 10:00 a.m. and proceed until 7:00 p.m., or until completion.

The Palm Beach County Elections Canvassing Board will convene, if necessary, to begin canvassing Vote-by-Mail ballots and Early Voting  Ballots on Tuesday, March 17, 2020 at 2:00 p.m., or later, if necessary.

The Palm Beach County Elections Canvassing Board will convene to canvass Election Day ballots on Tuesday, March 17, 2020 at 7:00 p.m. until completion.

The Palm Beach County Elections Canvassing Board will convene to canvass Election Day ballots and Signature Cure Affidavits on Thursday, March 19, 2020 at 3:00 p.m. until 5:00 p.m. or until completion.

All opening, tabulation, duplication and canvassing are open to the public and will be held at the Palm Beach County Supervisor of Elections Service Center, located at 7835 Central Industrial Drive, Riviera Beach, FL 33404.

For additional information regarding the test date or location, call (561) 656-6200 or email info@pbcelections.org.

This notice is published pursuant to F.S. 101.5612(2).

Click here to download a pdf version of this notice in English and Spanish.

Supervisor de Elecciones del Condado de Palm Beach

Aviso de procesamiento de voto por correo y reunión de la Junta de escrutinio

La Supervisora ​​de Elecciones del Condado de Palm Beach, Wendy Sartory Link, por la presente notifica públicamente la apertura y el procesamiento de las boletas de votación por correo para las elecciones municipales primarias y generales de preferencia presidencial del 17 de marzo de 2020. Un representante de la Junta de Escrutinio estará presente durante la apertura y el procesamiento, el lunes 16 de marzo de 2020, si es necesario, y el martes 17 de marzo de 2020. La apertura, la tabulación y la duplicación de las boletas de votación por correo comenzarán a las 10:00 am y proceder hasta las 7:00 pm, o hasta la finalización.

La Junta de Escrutinio de Elecciones del Condado de Palm Beach se reunirá, si es necesario, para comenzar a sondear las boletas de Voto por Correo y las Boletas de Votación Anticipada el martes 17 de marzo de 2020 a las 2:00 p.m., o más tarde, si es necesario.

La Junta de Escrutinio Electoral del Condado de Palm Beach se reunirá para votar el día de las elecciones el martes 17 de marzo de 2020 a las 7:00 p.m. hasta su finalización

La Junta de Escrutinio de Elecciones del Condado de Palm Beach se reunirá para votar las boletas del Día de Elección y las Declaraciones Juradas de Cura Firma el jueves 19 de marzo de 2020 a las 3:00 p.m. hasta las 5:00 p.m. o hasta su finalización.

Todas las aperturas, tabulaciones, duplicaciones y escrutinios están abiertas al público y se llevarán a cabo en el Centro de Servicio del Supervisor de Elecciones del Condado de Palm Beach, ubicado en 7835 Central Industrial Drive, Riviera Beach, FL 33404.

Este aviso se publica de conformidad con F.S. 101,5612 (2).

Previous Article MARCH 11, 2020 COVID-19 STATEMENT
Next Article MARCH 15, 2020 COVID-19 PREPAREDNESS UPDATE
3920 Rate this article:
No rating
Please login or register to post comments.